DP Filter søker økonomi- og administrasjonssjef
DP Filter er en av de ledende aktørene i Norge på salg og levering av filter. Vi er i god utvikling og satser offensivt på fremtiden. Ønsker du å ta ansvar for økonomi og administrasjon i DP
Som økonomi- og administrasjonssjef i DP Filter får du en sentral, interessant og allsidig lederrolle i et godt arbeidsmiljø preget av engasjement og korte beslutningsveier.
Du vil rapportere til daglig leder. DP Filter har kontor på Frakkagjerd i Tysvær.
ANSVAR OG ARBEIDSOPPGAVER
Som økonomi- og administrasjonssjef får du blant annet ansvar for regnskap fra A-til-Å, og oppgaver og ansvar knyttet til administrasjon og drift i DP Filter. I tett samarbeid med daglig leder vil du få være med å forme din egen stilling og arbeidshverdag, og få en nøkkelrolle i videreutviklingen av DP Filter.
Dine sentrale ansvarsområder og arbeidsoppgaver blir å
- ta ansvar for regnskap-, fakturering- og lønnsarbeid i DP Filter
- arbeide med controlling, risikovurderinger, analyser og rapportering
- ta ansvar for budsjettering og prognoser
- følge opp rutineoppgaver og rapportering til offentlige myndigheter
- være en støttefunksjon for daglig leder i HMS- og personalarbeidet
- følge opp og samarbeide med vår revisor
- være en del av lederteamet i selskapet og delta i styremøter
PERSONLIGE EGENSKAPER OG ØNSKEDE KVALIFIKASJONER
Vår nye økonomi- og administrasjonssjef har minst to års erfaring med regnskapsføring, lønnskjøring og periode- og årsavslutning. Du er en god og omgjengelig lagspiller som bidrar til et positivt miljø og godt samarbeid mellom kollegaer. Du evner både å se detaljer og tenke helhet i en virksomhet. Det er også viktig at du trigges av å skape struktur og gode rutiner – og er flink til å prioritere og planlegge din egen hverdag.
Videre ser vi for oss at du har
- høyere utdanning innen økonomi
- god økonomi- og systemforståelse – og erfaring med IT- og økonomisystemer
- gode språkferdigheter i norsk og engelsk, så vel muntlig som skriftlig
HVORFOR DP FILTER?
- Utfordrende og interessante lederutfordringer innen økonomi og administrasjon i et norsk vekstselskap med internasjonale eiere.
- Et godt arbeidsmiljø med engasjerte og erfarne kollegaer.
- Konkurransedyktige lønn- og arbeidsvilkår.
Søknadsfrist: 14. desember 2023 – vi vurderer søknader fortløpende.
ØNSKER DU MER INFORMASJON OM STILLINGEN?
Ta kontakt med vår rekrutteringspartner HAMNØY ved rådgiverne
- Jan Tore Hamnøy, tlf. 411 02 200
- Allette Solberg, tlf. 900 20 132
Registrer og send inn CV og søknad snarest, og husk å legge ved alle relevante attester og vitnemål. Rekrutteringspartneren vår behandler alle henvendelser konfidensielt. Tiltredelse etter avtale.